مطالب روز

گواردیولا سرمربی تیم بایرن‌مونیخ شد!!+(عکس)

گواردیولا سرمربی تیم بایرن‌مونیخ شد!!+(عکس)

 

باشگاه بایرن مونیخ عصر امروز (چهارشنبه) خبر استخدام پپ گواردیولا برای فصل بعد را تایید کرد.

یوپ هاینکس سرمربی کنونی باواریایی‌ها تا پایان فصل جاری با بایرن مونیخ قرارداد دارد و پس از آن جای خود را به سرمربی اسپانیایی و پیشین بارسلونا خواهد داد.

قرارداد گواردیولا با بایرن‌مونیخ سه ساله خواهد بود و او تا پایان سال ۲۰۱۶ در این تیم می‌ماند. این در حالی است که گواردیولا اصلی ترین گزینه دو تیم انگلیسی چلسی و منچسترسیتی برای قبول هدایت آنها محسوب می‌شد و حتی رومن آبراموویچ مالک باشگاه لندنی به رافائل بنیتس سرمربی کنونی این تیم لقب “مربی موقت” را داده بود.

کارل هاینتس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در این رابطه گفت: خیلی خوشحالیم که توانستیم گواردیولا را که خیلی از باشگاه‌های بزرگ دنیا به دنبالش بودند به خدمت بگیریم. او یکی از موفق‌ترین مربیان جهان است و ما اطمینان داریم که نه تنها بایرن مونیخ بلکه تمام فوتبال آلمان از حضور او سود خواهند برد.

گواردیولا که از سال ۲۰۰۸ جانشین فرانک رایکارد در بارسلونا شده بود طی ۴ سال مربی‌گری در این تیم ۱۳ عنوان را به دست آورد و به پرافتخارترین مربی در تاریخ این باشگاه تبدیل شد.

روزنامه ابتکار: وکلاي مهدي هاشمي خبر 5 تا 15 سال حبس براي مهدي هاشمي را تکذيب کردند.

سيد محمود عليزاده طباطبايي و سيد وحيد ابوالمعالي الحسيني در پاسخ به انتشار خبري تحت عنوان «از 5 تا 15 سال حبس براي مهدي هاشمي» در سايتهاي خبري، اظهار داشتند: موضوع خبر مزبور که به نقلي نامعلوم و دروغ از طرف يکي از وکلاي آقاي مهدي هاشمي منتشر گرديده، از لحاظ محتوي و منبع، خبري مطلقا کذب و ناصواب است.

اين دو وکيل تصريح کردند: وکلاي آقاي مهدي هاشمي تا اين لحظه هيچ دسترسي به پرونده ايشان نداشته اند و لذا اظهارنظر بر مبناي تعداد و موارد اتهام ممکن نمي باشد. طباطبائي و ابوالمعالي افزودند: تخمين کيفر براي موکل که در خبر مزبور از قول وکيل صورت گرفته، امري خلاف انصاف و شان وکالت بوده و به نظر مي رسد راوي اين خبر قصد تاثير بر روند دادرسي را داشته است.

اين دو وکيل خاطرنشان کردند: همچنين موکد مي­گردد که در خصوص پرونده اخير، اعلام خبر يا آراء مربوط به مواضع آقاي هاشمي، صرفا از همين طريق و وکلاي تهيه کننده اين نامه در اختيار جرايد و رسانه ها قرار خواهد گرفت و طبيعتا انتساب افراد ديگر تحت هر عنوان از جمله وکالت آقاي هاشمي منتفي و اخبار آنان فاقد اعتبار خواهد بود.

شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 9:42 :: نويسنده : s2s m2m

خبرآنلاین: عزیز اصلی دروازه بان جنجالی تیم ملی فوتبال در دهه 1340، علاوه بر فوتبال هنرهای دیگری نیز دارد.

اصلی که سابقه قهرمانی جام ملت های 1968 آسیا و مدال نقره بازی های آسیایی 1966 را در کارنامه دارد و با تیم ملی نیز در المپیک 1964 به میدان رفته است، علاوه بر فوتبال در چند فیلم سینمایی نیز نقش ایفا کرده بود. او علاوه بر فوتبال و سینما، دستی نیز در نقاشی دارد و در اوقات بیکاری به این هنر می پردازد. اصلی از سال ها قبل ساکن دوسلدورف آلمان است.

او تا قبل از درخشش شادروان ناصر حجازی سوپر استار دروازه بانان ایران بود. سالها ورزش کشتی کج از اصلی یک قهرمان اکشن ساخته بود که خودش چندی قبل درباره اش می گفت:« راستش مهاجمان حریف می ترسیدند به 18 قدم ما بیایند!» علاقمندان قدیمی فوتبال بازی های درخشانی مثل بازی با فورتنادوسلدروف را از او به یاد دارند.

نقاشی های دروازه بان جنجالی فوتبال ایران

نقاشی های دروازه بان جنجالی فوتبال ایران

نقاشی های دروازه بان جنجالی فوتبال ایران

عصر ایران: اوباما معتقد است ایران و نتانیاهو دو تهدید علیه موجودیت اسرائیل هستند.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در جلسات محرمانه و غیرعلنی گفته است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل منافع سیاسی اسرائیل را نمی فهمد و رفتارهای کابینه وی ، اسرائیل را به سمت انزوای شدید بین المللی سوق می دهد.

این اطلاعات توسط روزنامه نگار آمریکایی "جفری گولدبرگ" که به نزدیکی به کاخ سفید مشهور است در سایت اینترنتی شبکه خبری بلومبرگ آمریکا منتشر شده است.

اوباما همچنین سیاست های نتانیاهو را "خودنابودی" توصیف کرده و گفته است که هر مجوز جدید شهرک سازی اسرائیل در خاک فلسطین، اسرائیل را به سوی انزوای بین المللی شبه کامل می برد.

وی اضافه کرده است: در صورتی که اسرائیل به دولت منفوری در سطح بین المللی تبدیل شود حتی آمریکا هم نمی تواند ایستادگی کند و از اسرائیل دور خواهد شد.

اوباما همچنین گفته است ایران تهدید کوتاه مدت علیه موجودیت اسرائیل است اما رفتارهای اسرائیل ، تهدید طولانی مدت علیه موجودیت خود است.

در زمینه موضوع فلسطین هم اوباما معتقد است نتانیاهو ، یک رهبر سیاسی ترسو است که با وجود اینکه هیچ کسی او را از لحاظ سیاسی تهدید نمی کند او همچنان آمادگی ندارد راه حل میانه ای را با فلسطینی ها هدایت کند.

برپایه این گزارش با وجود اینکه اوباما به شدت منتقد سیاست های نتانیاهو است اما قصد ندارد کمک های نظامی آمریکا به اسرائیل یا تلاش ها برای توقف برنامه هسته ای ایران را متوقف کند.

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه خود به مقام معظم رهبری در خصوص تأخیر دولت در لایحه ارائه بودجه ۱۳۹۲ کل کشور خبر داد.

علی لاریجانی در جلسه علنی امروز مجلس از ارسال نامه خود به مقام معظم رهبری در خصوص تأخیر دولت در لایحه ارائه بودجه 1392 کل کشور خبر داد.

لاریجانی تصریح کرد: در این نامه عرض کردم که تأخیر در ارائه بودجه سال آینده ضررهای زیادی دارد و به کشور آسیب می رساند که مقام معظم رهبری هم در این خصوص به دولت تذکر دادند.

رئیس مجلس در پایان تأکید کرد: فرصت زیادی برای بررسی بودجه نداریم و وارد بهمن ماه شدیم و سال آینده هم انتخابات در پیش داریم؛ لذا دولت باید هر چه زودتر لایحه بودجه ۹۲ را ارائه دهد تا ین موضوع روزدتر سامان پیدا کند.

شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 9:31 :: نويسنده : s2s m2m

برترین ها: توپ جمع کن بارسا در سال 1986 وقتی این تیم کاتالانی با رهبری تری ونبلز

انگلیسی قهرمان جام حذفی اسپانیا شد کسی نبود جز گواردیولای 15 ساله!

وقتی گواردیولا توپ جمع کن بود +عکس

شنبه 30 دی 1391برچسب:وقتی گواردیولا توپ جمع کن بود +عکس, :: 9:29 :: نويسنده : s2s m2m

خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه از صدور ۶ ماه حبس تعزیری برای محمدحسین کروبی خبر داد.

یک منبع آگاه با اعلام این خبر افزود: شعبه 26 دادگاه انقلاب محمدحسین کروبی فرزند مهدی کروبی را به 6 ماه حبس تعزیری محکوم کرده است.

وی افزود: البته در حکم دادگاه آمده است که اجرای این حکم به مدت 5 سال در حالت تعلیق خواهد بود و اگر این فرد مجدد اقدام به ارتکاب جرم کند حکم وی اجرا خواهد شد.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: برای محمدحسین کروبی این فرصت فراهم است که به حکم صادر شده از سوی دادگاه در مهلت قانونی اعتراض کند.

پس از انتشار نامه مهدی کروبی به هاشمی رفسنجانی در سال 88 در روزنامه اعتماد ملی، در مورد حادثه کهریزک و مصاحبه هایی که با رسانه های بیگانه از سوی فرزند کروبی انجام شده بود، از سوی دادستان وقت عمومی و انقلاب تهران موضوع در دادگاه انقلاب طرح شد.

پس از رسیدگی های قضایی به خاطر انتشار نامه در روزنامه اعتماد ملی و مصاحبه با رسانه های بیگانه که منجر به تشویش اذهان عمومی علیه نظام جمهوری اسلامی شده بود، فرزند کروبی به 6 ماه حبس تعزیری محکوم شد.

شنبه 30 دی 1391برچسب:پسر کروبی به 6 ماه حبس تعزیری محکوم شد , :: 9:25 :: نويسنده : s2s m2m

سلنا گومز ، بازیگر محبوب دیزنی همیشه در حضور مقابل مراسم های مختلف و دوربین های تلویزیونی خود را در بهترین وضعیت نشان می دهد.

 

 به گزارش پرشین وی ولی این بار وقتی با ظاهری بسیار معمولی وغیر رسمی ظاهر شد ، جادوی خود را میان طرفدارانش از دست نداد.

 سلنا بدون آرایش در ملاقاتی که در مرکز تحقیقاتی بیماری های کودکان استیون اسپیلبرک در کالیفرنیا داشت شرکت کرد.

 تصور می شود ملاقات او در این مرکز تحقیقاتی که تخصص آنها در امر پیشرفت های ژنتیکی است مربوط به پتانسیل برگزاری مراسمی به منظور افزایش سرمایه گذاری در آن باشد.

 سلنا گومز نیز از جمله کسانی است که به گزارش پرشین وی حمایت خود را از مالالا دختر پاکستانی که به دلیل تحصیل دختران توسط طالبان به گلوله بسته شد اعلام کرد و به عنوان سفیر یونیسف از قدرت ستاره بودن خود استفاده کرد تا توجه ۱۳ میلیون از هوادارانش را به سوی حمله ظالمانه به این دختر ۱۴ ساله جلب کند.

پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:چهره جدید و بدون آرایش سلنا گومز + تصاویر, :: 19:45 :: نويسنده : s2s m2m

چینی ها از کپی کردن اشیاء خسته شده و این بار یک شهر را کپی کرده و عین آنرا ساختند.

برج ایفل، تاق پیروزی و ویلاهای کاملا شبیه پاریس را می توانید در محله تیاندوچنگ نزدیک هانگژو پایتخت استان ژجیانگ ببینید و لمس کنید.

کمپانی املاک گوآنگشا از سال ۲۰۰۷ برای ایجاد جذابیت توریستی دست به ساخت این پروژه زده است. هدف اصلی از این پروژه لذت بردن از فرهنگ اروپایی بدون سفر به اروپا توسط چینی های علاقمند تعریف شده است. پروژه در ۱۹ کیلومتر مربع در عرض ۵ سال ساخته شده است.

پاریس چینی

 

لو شیائوتیان مدیر پروژه می گوید اغلب سمبل های فرهنگس پاریس در این پروژه در نظر گرفته شده است و ۱۰ هزار نفر می توانند در پاریس چینی زندگی کنند.

همچنین اینجا را ساخته اند تا تازه ازدواج کنندگان به جای رفتن به پاریس به این منطقه آمده و عکسهای یادگاری خود را اینجا بگیرند و لذت ببرند. باغ های کاخ ورسای و برج ایفل(۱۰۸ متر ارتفاع) و محله های سبک پاریس جذابیت های ویژه این منطقه است.

پاریس چینی

پاریس چینی

پاریس چینی

منبع : Khabaronline.ir

چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:پاریس تقلبی هم توسط چینی ها ساخته شد + عکس, :: 9:48 :: نويسنده : s2s m2m
چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:چیز های کوچک, :: 8:20 :: نويسنده : s2s m2m

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان فضایی ایران از اعزام کپسول زیستی حامل موجود زنده به فضا در دهه فجر خبر داد و گفت: با اعزام این کاوشگر زنده مقدمات پروژه اعزام انسان به فضا شکل اجرایی به خود می گیرد.

حمید فاضلی با بیان اینکه تست های نهایی پرتاب کپسول زیستی موجود زنده به فضا به اتمام رسیده است، اظهار داشت: هم اکنون میمون هایی که قرار است از طریق این کپسول ها به فضا پرتاب شوند در قرنطینه هستند و به زودی و بر اساس برنامه ریزی های دهه فجر به فضا ارسال می شوند.

رئیس سازمان فضایی با تاکید بر اینکه نام این کپسول زیستی "پیشگام" است، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته اعزام انسان به فضا در دستور کار سازمان فضایی قرار دارد که با اعزام کاوشگر موجود زنده مقدمات اجرای این پروژه ظرف 5 تا 8 سال آینده انجام می شود.

فاضلی با اشاره به اینکه بررسی موقعیت مکانی ارتعاشات وزن و دیگر زمینه های حضور انسان در فضا از طریق این کپسول های زیستی حامل میمون قابل بررسی است، گفت: در این پروژه میمون به عنوان موجودی که از نظر زیستی شباهتهایی به انسان دارد درنظر گرفته شده تا تمامی جوانب حضور انسان در فضا قابل بررسی باشد.

به گفته وی ساخت سنسورها در محیط فضا بر روی کاوشگرهای فضایی و تست اقلام حفاظت از پرتوهای تشعشعی در فضا از دیگر برنامه های در دست اقدام سازمان فضایی ایران است.

وی گفت: پروژه ماهواره دانشجویی "شریف ست" نیز تا پایان امسال در مدار قرار خواهد گرفت.

چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:زمان اعزام انسان به فضا توسط ایران, :: 8:5 :: نويسنده : s2s m2m
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sv'vld و آدرس shahinm2m2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 80456
تعداد مطالب : 139
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1